creature

torstai 8. elokuuta 2013

Most days stay the sole same

Kuunnelkaa nää biisit!

Jee ihan eka postaus mun uudella läppärillä! Mun vanha kone oli niin huonossa jamassa, että sitä ei voi enää käyttää. Nyt tietokoneenani toimii upouusi acer. Tässä on windows 8 käyttöjärjestelmä, josta tykkään ihan sikana. Se on mielestäni hyvin selkeä, jokseenkin jotkut asiat ovat hieman erikoisissa paikoissa. Uusi kone ei ole ainut uusiasia, nimittäin kävin toissa päivänä kampaajalla ja värjäsin pehkoni niin punaiseksi kuin kampaajani pystyi toteuttamaan ilman hiusten vaalennusta, ja leikautin kaikki huonot latvat pois. Pituutta lähti liikaa paljon, mutta mun hiukset on nyt parhaimmassa kunnossa pitkään aikaan.

Tänään mun tosi monella kaverilla alko koulu. Mua itteäni jännittää ihan sikana alottaa lukio, kun kaikki on ihan uutta. Onneks mun kaks hyvää kaveria on samalla luokalla, ja kouluni on minulle jo entuudestaan tosi tuttu paikka. Oon innoissani mutta samaan aikaan ihan hirveän peloissani. Oon ite vielä tosi muutoskammonen ihminen, oon vaihtanu koulua vaan ala-asteelta yläasteelle. Mutta kokemus on vaan hyvästä ja kaikesta selvitään! Positiivisin asentein tiistaina koulun penkille :) IMG_9328 IMG_9338 IMG_9386 kuva001

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti